sâmbătă, 10 iulie 2010

g static

It's been 7 days...a week... Thought it would be easy...my road to hell! Actually, it was through hell. And still is.
Vreau doar sa scap de tot, sa ies si sa nu-mi doresc sa revin. Dar e al naibii de greu. Toata bautura din lume, toate drogurile si toate distractiile nu-mi vor lua gandul de acolo.
Ce am facut atat de gresit? Nimic. Eu sunt gresita!
Daca-mi inchid ochii, vad ce mi-as dori sa fie in realitate si asa ajung sa visez.
Chiar trebuie sa fie mereu asa? Fara sansa de a evada pentru totdeauna? Acum ca sunt singura, pot plange cat vreau, fara sa vad pe nimeni...fara sa vad ca le pasa...cand, de fapt, nu dau 2 bani.
Numerele se vor sterge. Dar nu sterg si acel tu care ma respinge de atatea ori.

5 comentarii:

  1. Șansa există întotdeauna, dar necesită un sacrificiu imposibil de realizat. Trebuie să sacrifici acea parte din tine pe care o consideri a fi „eul” tău. Nu ai greșit cu nimic mai mult decât o fac milioane de alți indivizi.

    Focul infernului, în principiu, are rol de cuptor alchimic. În condițiile potrivite, poți ieși din infern, renăscută, reînoită.

    Vorbesc în dodii fiindcă nimeni nu poate să îți spună ce vrei să auzi. Iar dacă nu vrei să auzi nimic, de fapt, de ce pui întrebări?

    Fiecare om pășește în propriu său infern, fiindcă nu are curajul să ridice ochii și să privească ce se află dincolo de el.

    Numai bine.

    RăspundețiȘtergere
  2. in timp, se estompeaza sentimentul de neputinta.

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna
    Numele meu este Iacob Constantin si Va scriu pentru ca as dori sa facem un schimb de linkuri - 3 way link exchange - in sensul ca eu voi pune linkul dumneavoastra pe http://anunturi-iasi.blogspot.com/ iar dumneavoastra imi adaugati un link catre http://iasi365.com cu titlul Iasi (fara diacritice).
    Astept raspuns de la dumneavoastra indiferent daca acesta este negativ sau pozitiv. Daca doriti sa facem schimbul doresc sa-mi spuneti titlul linkului dumneavoastra.
    Va doresc o zi buna si tot ce va doriti.

    RăspundețiȘtergere
  4. stii cum se spune : timpul vindeca ranile

    RăspundețiȘtergere