luni, 24 mai 2010

despre

De ce oare nu scriu atunci cand ma "arde"? De ce scriu cand totu-i la final?
In fine...n-are rost o justificare demna de comportamentul meu precar din ultima vreme. Pur si simplu, cuvintele nu par sa se asterne...nu vor. Nu-mi mai place sa scriu cum o faceam odata.
Sa scriu ca am trecut de-un week-end plin de grozavii (si n-a fost asta...ci cel dinainte), sa scriu ca m-am simtit iarasi deznadajduita si am ascultat music shits si am baut? Neah! O sa scriu ca in sfarsit o sa fiu singura si o sa-mi beau cafeaua in camera mea, libera de tot. As vrea sa scriu ca e cum mi-am dorit sa fie insa mi-e teama ca voi dezamagi...ca voi esua.
Si da, in urmatoarele zile voi ramane singura, libera, independenta, fara bataile ei de cap, fara prea multe vorbe...
Detest sa vorbesc...detest sa povestesc despre mine...iar acum nici nu voi mai avea cui. Doar lui. Insa, si lui ii este lehamite sa ma asculte. Asa ca voi tacea. Ceea ce e bine. Voi fi...singura. :)

[rough post again]

5 comentarii:

  1. defapt sunt un poponar. so watch out;;)

    RăspundețiȘtergere
  2. De cele mai multe ori suntem incapabili sa scriem exact cand se intampla toate lucrurile alea importante ... pur si simplu .Dupa ne pare rau ca nu avem ce se citim din perioada aia.

    RăspundețiȘtergere
  3. da...mereu las sa treaca valul acela de sentimente in ideea ca, dupa, va fi altfel...mai liniste...insa, asa pierd esenta lucrurilor intamplate!

    RăspundețiȘtergere
  4. un blog interesant am gasit cateva postari pe le-am citit cu placere

    RăspundețiȘtergere