vineri, 27 noiembrie 2009

Different indifference

Mi-e frica sa scriu ca mi-e frica sa mai simt. Dar parca tipa-n mine, incercand sa iasa ca dintr-un balon plin cu aer imputit.

E infect. Mizerie pe jos, frig, boala. Nu a mea. A mamei. Mi-e a plange, a-mi deplange soarta. Ziceam ca n-apuc 35 si stiu ca am dreptate...simt.
Intr-una din camere e racoare pentru o aerisire si o uscare a peretilor rosi de var. Intru acolo. E intuneric. E tarziu. Dar chiar daca n-ar fi tarziu, tot bezna ar fi...de pe la 5 in aceasta splendida perioada a anului. Am o tigara aprinsa in mana si arung scrumul pe jos, pe folia de plastic care se incapataneaza sa nu provoace incediul care-ar incinge atmosfera. Privesc blocul de vis-a-vis. Intrandul scarii e umplut de 2 baieti care ciorovaiesc treburi "serioase". Ma gandesc ca daca telefonul ii era defect la 21:20, poate si l-a reparat pana la 22:45. Nu. E linisite.
Eu sunt nelinistita. Sper din tot sufletul sa-mi gasesc un loc unde sa înnoptez in aceasta seara.
Dormitorul e neincapator, plin de haine, fotolii, praf si 2 suflete. Nu au nevoie de un al 3-lea.
Plang pentru ca imi simt disperarea de faptul ca voi ramane treaza toata noaptea intr-un scaun captusit si verde. Nu de asta plang. Sunt obisnuita sa pierd noptile ca mai apoi sa ajung la serviciu. Lacrimile erau constientizarea dependentei de un om care ma lasase balta fara niciun cuvant, fara nicio avertizare prealabila.
Nu aveam unde sa dorm! Iar el nu raspundea la telefon. Iar eu depindeam de el, de usa lui inchisa bine, de patul lui, de bratul lui, de caldura lui.
La ora 23:00, m-am intins pe o parte pe o portiune de 10 - 15 cm in care am amortit pana la ora 6:00 de unde mi-am ridicat corpul ca sa plec la serviciu.

Cu ochi plansi si cu un trup zguduit de smiorcaieli disperate, am realizat ca nu am prieteni. Nici el, care si-a permis sa intre din nou in viata mea, sub falsul pretext de a fi prieteni pentru ca nu voia sa ma piarda, nu-mi este prieten. Ii sunt doar o saltea cu arcuri bune, o gura captusita a naibii de bine cu muschi care fac fata, lateral si spate cu succes madularului lui. Numai atunci cand el vrea.
Da si a facut acel nenorocit de apel la 23:18 ce racnea: "hai, vino odata! acum am ajuns acasa dupa ce m-am distrat de minune pe unde pula mea am fost. hai ca acum zic eu ca poti si tu dormi!". Probabil ca atunci si-a adus aminte si ca sa nu ramana restant, l-a facut. Apoi a adormit linistit cu capul pe perna, minunandu-se cat de bun prieten el este tuturor.
Nici nu ma astept sa fiu vreo prioritate in viata lui, insa cati pumni batuti in piept doar ca sa-mi demonstreze cat de importanta sunt in viata lui si ca nu vrea sa ma piarda drept prietena trebuie ca l-au durut tare insa, pe cat de puternic a dat, pe atat de rapid a uitat. Si fututul a venit de la sine.
Almost a fucking year of nothingness!


My thought: "Daca ma loveste, ar fi unica lui sansa, si, fireste, si a mea, de a scapa definitiv unul de celalalt."

His question 2 hours later: "Daca te-as lovi vreodata, cum ai reactiona?"


...gandul meu i-a raspuns cu mult inainte intrebarii.

2 comentarii:

  1. Poate că nu e cazul să vorbesc acum... dar cumva aș vrea să îți atrag atenția că ceea are loc în jurul tău, are loc fiindcă tu atragi astfel de evenimente. Poate e greu de crezut, dar nu soarta, norocul sau Dumnezeu sunt responsabile pentru suferința ta. Mie mi-a luat multă vreme, foarte multe decizii proaste și multe consecințe pe care mi-aș fi dorit să nu le întâmpin, pentru a înțelege acest mic secret al vieții. Dar într-o bună zi, cineva m-a ajutat să înțeleg că tot ceea ce mi se întâmpla era cauzat, prin legea cauzei și a efectului, chiar de mine însumi. Apoi totul s-a schimbat...

    Nu vreau sa crezi ca te judec... în fond tot ceea ce se întâmplă se întâmplă cu un anumit motiv. Ceea ce vreau să spun este că poți alege să fie altfel.

    E doar o chestiune de voință.

    Numai bine.

    RăspundețiȘtergere
  2. Aici domnul Andrei are mare dreptate. Din pacate, la un punct avem toti sindromul intoarcerii celuilalt obraz, in viata. Doar din neatentie si o lipsa de interpretare corecta a faptelor si consecintelor. Cu un pic de atentie, trece.
    La multi ani!

    RăspundețiȘtergere